Directory
  • Ana Sayfa
  • Kurumsal
    • Hakkımızda
    • Hizmet Paketleri
    • Referanslarımız
    • Haberler
    • Banka Hesapları
    • S.S.S.
    • Bize Ulaşın
  • Fuarlar
    • Tüm Fuarlar İçin Tıklayınız
    • Asansör Fuarı Tüyap
    • Modef Mobilya Fuarı
    • İzmir Mobilya
    • Ağaç İşleme Makinesi-İNTERMOB Fuarı
    • TUCH Expo Tuhafiye Fuarı
    • KOMATEK Fuarı
    • Home & Concept
  • Projeler
    • Tüm Projeler İçin Tıklayınız
    • FUAR ORGANİZASYON
    • EMLAK VE İNŞAAT
    • GÜZELLİK MERKEZLERİ
    • DÜĞÜN SALONLARI
    • KÜLTÜREL MEKANLAR
    • RESTAURANTLAR
    • SAĞLIK KURULUŞLARI
  • Firmalar
  • Hizmetlerimiz
    • 360º Sanal Tur
    • 360º Ürün Çevirme
    • 360º Video
    • Gigapixel Panorama
    • Sanal Gerçeklik
    • Fotoğraf
    • Tanıtım Filmi
    • Web & Grafik
  • Online TV
  • Üye Girişi

    Üye Ol

    Şifremi Unuttum

    Üye Ol

    Üye Girişi

Sıkça Sorulan Sorular

  • Ana Sayfa
  • Sıkça Sorulan Sorular

Sıkça Sorulan Sorular

S: Google AdWords Nedir?

Google AdWords, bütçeniz ne olursa olsun Google'da ve reklam ortaklarında reklam yayınlamanın hızlı ve basit bir yoludur.

S: Google Adwords'ün maliyeti ne kadardır ?

Yalnızca reklamlarınıza yapılan tıklamalar için (tıklama başı maliyet teklifiyle) ödeme yapıyorsunuz.  

.
S: Google Adwords reklamların sıralaması nasıl belirlenir ?

Google arama motorunda bir reklamın sıralaması aşağıdaki formule gore hesaplanır. 

S: Reklamım Google da ne zaman doğal sonuçların üstündeki sarı alanda gözükür ?

Adwords reklam programı, kalite puanı yüksek olan, yeterli günlük harcama bütçesini sağlayan ve uzun süreli devam eden reklamları doğal arama sonuçlarının üstünde listeleyebilir.  

S: Google Adwords Reklamlarında ödeyeceğim ücret nasıl belirlenir ?

Ayırmanız gereken reklam bütçeniz, tam olarak sektörünüzdeki anahtar kelimelere, bu kelimelerdeki reklam veren rekabetine, reklamınızın hedeflediği yerleşim (coğrafya ve dil) ve dağıtım (Yayın saati ve günleri) hedeflerine göre değişir.

S: Sektörüm ya da anahtar kelimelerimi söylesem fiyat teklifi alabilirmiyim ?

Bu tür bir tekliflendirme mümkün değildir. Her ne kadar Google Trafik Estimator aracı ile anahtar kelimelerinizin geçmiş performansı ve oluşan rekabet görülebilse dahi, buradaki verilerden bir teklif oluşturmak gerçekçi olmayacaktır.

S: Sosyal Medya Yönetimi...

Günümüzde sosyal ağların popülerliğini arttırması ile reklamcılık, geleneksel mecralardan dijital mecralara kayma eğilimi göstermiştir. Geleneksel reklamcılık anlayışında (Radyo, Televizyon, Billboard' lar ve basılı tanıtım ürünleri gibi. ) geri dönüş istatistikleri belirlenemezken, dijital mecralarda (sosyal medya - ağlar) marka ve ürününüzün kampanya sürecini ve geriş dönüşleri bizzat kendiniz yönetebiliyorsunuz.

Kurumsal web siteniz ile çok fazla hedef müşteri kitlesi yönetemez iken sosyal medya üzerinde on binleri rahatça yönetip, marka ve ürününüze yönelik büyük bir ilgi ve adım yaratabiliyorsunuz. Sosyal Medya' ya hakim olan ekibimiz şimdiye kadar kendi kişisel bloglarında firmalara sosyal medya' yı ve kullanımını anlattı

Sosyal Medya reklam kampanyaları düzenlemede en büyük neden hedef kitlenin bir kaç platformda toplanması ve bu sayının gerçekten çok fazla olmasındandır. internet reklam merkezi, marka ve ürününüze ait tüm sosyal medya reklam faaliyetinizi planlayıp, stratejileri hazırlayıp, faaliyet için plan dahilinde gerekli olacak doneleri (micro web site, web uygulamaları gibi. ) kurup, sizin tüm dijital reklam kampanyanızı yönetebilecek yetkinliktedir.

Çok uluslu markaların uluslarası reklam kampanyaları için londra da reklam, dijital reklamcılık ve halkla ilişkiler üzerine hizmet veren partner firmalarımız reklam sürecine dahil olmaktadır.

Sosyal Medya üzerinde reklam kampanyası hazırlamayı düşünüyorsanız mutlaka bize ulaşarak teklif isteyiniz. Bu süreçte tüm firmalar için maliyet önemli bir konu olmaktadır.

 internet reklam merkezi tanıtım ve kampanyanızı en etkin bir şekilde ve daha az maliyetlere gerçekleştirmektedir. teklif için bizi arayın.

S: Arama Motoru Optimizasyonu Nasıl Yapılır...

Arama Motoru Optimizasyonu, doğal arama sonuçlarında web sitenizin üst sıralarda yer almasına yönelik yapılan hizmetler bütünüdür. Doğal arama sonuçlarında üst sıralarda yer almak isteyen markaların tercih ettiği Arama Motoru Optimizasyonu, mevcut web sitenize yapılacak teknik ve yazılımsal değişikliklerle ve online tanıtım çalışmaları ile gerçekleştirilir. Arama Motoru optimizasyonu çalışmalarımızda Google gerekliliklerine çok önem veriyoruz, tüm işlemlerimiz alanında uzman ekibimiz tarafından gerekli teknolojik araçlar kullanılarak yapılmaktadır.

İletişim Bilgileri

Bize aşağıdaki iletişim bilgilerimizden ve iletişim formundan yararlanarak ulaşabilirsiniz.

  • Yenibosna Merkez Mah. Türkgücü Sk. No:10/1, Bahçelievler/İstanbul, 34197

  • 0 (212) 652 50 71

  • 0 (212) 652 50 71

  • bilgi@360tv.com.tr

Öne Çıkan Fuarlar

  • Asansör Fuarı Tüyap
  • Modef Mobilya Fuarı
  • İzmir Mobilya
  • Ağaç İşleme Makinesi-İNTERMOB Fuarı
  • TUCH Expo Tuhafiye Fuarı
  • KOMATEK Fuarı
  • Home & Concept

Son Firmalar

Peli Parke
Peli Parke
  • 18 Kasım 2020, 10:08
Tuğra Mobilya
Tuğra Mobilya
  • 18 Kasım 2020, 09:59
Sahtaş
Sahtaş
  • 18 Kasım 2020, 09:56

Bizden Haberler

  • Züchex Fuarı
    • 19 Eylül 2016, 09:53 tarihinde,
    • Okumak içintıklayın
  • IPACK Ambalaj Fuarı
    • 31 Ağustos 2016, 11:53 tarihinde,
    • Okumak içintıklayın
360 Dizayn 360 Türkiye 360 Bilişim

© 2016 360tv.com.tr. Tüm Hakları Saklıdır.

  • Ana Sayfa
  • Kurumsal
  • Fuarlar
  • Projeler
  • Firmalar
  • Hizmetlerimiz
  • Online TV