Çil Teknik
- Adres:
Kurumsal
KURULUŞ
Firmamız 2000 yılında Muammer ÇİL ve Eyüp ÇİL tarafından kurulmuş olup, endüstriyel ısıtma ve soğutma yedek parçaları , çamaşır makinesi pompa motoru.süpürge motorları ve yedek parçaları, klima yedek parça ve aksesuarları,soğutma grupları,soğutucu aksamları,elektronik termostatları ve termometrelerinin yanında ve kartlarının ithalatlarını yapıp iç piyasadaki Toptancı ve imalatçı firmalar ile yurtdışında Azerbaycan, Kazakistan, Bulgaristan, Özbekistan,Kırgızistan, Kıbrıs,İran,Irak ve Suriye gibi komşu ve çevre ülkelere ihracat ve satışımız bulunmaktadır.
Firmamız merkezi Dolapdere cad. Şişli adresinde olup Kıraç’ta 3.000M² kapalı alanda depolama yapmaktadır.
MİSYONUMUZ
Isıtma ve Soğutma sektöründe satış ve satış sonrası hizmetleri bütünleşik bir yapıyla geniş coğrafyada sunan; müşterileri, çalışanları, iş ortakları ve toplum için değer yaratmaya çalışan, kurumsal, yenilikçi ve rekabete saygı duyan bir şirketiz.
İLKELERİMİZ
- Müşterilerimiz ve çalışanlarımızla birlikte toplum için katma değer yaratarak çalışmak,
- Dürüst ve güvenilir, etik değerlere ve çevreye saygılı olmak,
- Müşteri memnuniyetini tüm faaliyetlerimizin odağında tutmak,
- Sürekli gelişmek, yenilikçi ve dinamik olmak ,
- Çalışan memnuniyetine önem vererek, çalışanlarımızın gelişimine olanak tanımak,
- Müşteri memnuniyeti odaklı çalışarak tüm alanlarda rekabetçi politikalar uygulamak.
- Piyasaya yön vermek ve soğutmanın odağı haline gelmek.
- Çizgimizi olduğumuz yerden daha da ileriye götürmek
BAŞARI FAKTÖRLERİMİZ
- Standartlarımız ve bulunduğumuz mevkii korumamız,
- ÇİL TEKNİK isminin gücü ve Tedarikçilerle olan ilişkilerimiz,
- İmaj ve Güvenilirlik,
- Rekabetçilik,
- Müşteri memnuniyeti,
- Finansal gücümüz
- Çizgimiz olduğumuz yerden daha da ileriye taşımak
KALİTE POLİTİKAMIZ
Müşteri memnuniyeti "1" numaralı kalite ilkemizdir.
Esas görevimiz, değer ve ilkelerimizin uygulanması esnasında da Mükemmellik ilk hedefimizdir. Müşteri memnuniyetini kusursuz hale getirmek için, ürün ve hizmetlerimizin kalitesi en önemli önceliğimizdir.
- Kalite seviyesini "Müşteri" belirler.
- Hizmet kalitemizi en üst seviyeye çıkartmak ve kaybetmemek en önemli hedeflerimizdendir.
- Kusursuz ürün kalitesine ulaşabilmenin en hızlı yolu, oluşan sorunlara çözüm bulmak değildir, sorunun oluşmasını önleyecek tedbirler almaktır.
- Firmamızın yapmış olduğu çalışmaların tamamı, müşteriye yönelik ürün ve hizmet bütünün bir parçasıdır.
- Kalite' ye ulaşmak için tüm faktörlerin sürekli olarak gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve geliştirilmesi gereklidir.
- Bu gelişmeleri gerçekleştirmek için çalışanların fikir üretmeleri, tavsiyelerde bulunabilmeleri ve planlanan faaliyetlere katkıda bulunmaları şarttır.