1980′ bugüne geçen zaman içinde hassasiyetle sürdürdüğümüz ve gurur duyduğumuz mutluluk veren ilkelerimiz:
Reis üzmez: Müşterilerilerine her türlü kolaylığı önde tutar, hiç kimseye maddi manevi borçlu olmama ilkesiyle adil olmaya çalışır. Üzmez.
Reis satış sonrası problem yaşatmaz: Kullanmadığınız veya kusurlu her hangi bir ürünü 1 ay içinde geri getirebilir; dilediğiniz bir başka ürünle değiştirilebilirsiniz.
Reis’in müşterisi alanlarında eşittir: Toptan müşterisine fiyat tektir. Perakende müşterisine’de fiyat tektir. Üretici olarak toptan müşterilerini mağdur etmez !
Müşteriye özel özen: Reis çalıştığı ürünlerden, müşterilerinin çok farklı beden özelliklerine uygun özel sipariş, ısmarlama taleplerine cevap vermeye gayret eder.
Son rutuş düzeltme: Alış veriş esnasında müşterinin uygun göreceği ufak tefek değişiklik (etek-paça kısaltma vb.) talepleri ücretsiz yerine getirilir.
Müşterinin psikolojik zaaflarını istismar etmez: Özellikle hacc malzemelerinde uygulandığı görülen kolay istismar edilebilen,ancak gayri ahlâki bulduğumuz bazı çirkin ticari yollara baş vurmaz. Mesela hacı nazarında önem verilen seccade’de çok ucuz gösterilip; ikinci ve üçüncü derecedeki ürünlerde (yüzük, zemzem takımında vs..) çok yüksek şişirilmiş fiyatla satma yoluna gitmez.