Alfa Ahşap
- Adres:
Kurumsal
- Alfa Profil, 25 yılı aşkın geçmişe sahip Al-fa İnşaatın bir iştiraki olarak 2001 yılının ikinci yarısında faaliyetlerine başlamıştır.
- Bugün, 35.000 m² üzerine kurulu İzmir-Pınarbaşı tesislerinde 140 kişi çalışmaktadır.
- Ürün gamını; pvc, kağıt ve ahşap kaplı mdf profiller, süpürgelikler, paneller ve kapı panelleri oluşturmaktadır.
- Standart ürün gamının yanında iş ortaklarının özel ihtiyaçlarına yönelik ürünleri onların iş akışlarını inceleyerek tasarlar ve üretir.
- Alfa, üretiminin %35’ini 15’den fazla ülkeye ihraç etmektedir.
- Alfa’nın en önemli kaynağı insandır. Alfa kalite çemberlerinin merkezinde yer alırlar, Alfa yönetimi çalışanlarının sadece emeklerine değil, onların fikir ve önerilerine de saygı duymaktadır.
- Alfa, insanı bir maliyet olarak değil yatırım olarak görür. Kişisel ve organizasyonel gelişim program ve eğitimleri düzenleyerek, bilgi paylaşımlarıyla alınacak her karara çalışanları da dahil etmektedir. Çünkü bu kararlardan en çok etkilenecek olan yine onlardır.
- Alfa Profil çalıştığı hiç kimseyi müşterisi olarak görmez, herkesi iş ortağı olarak görür. Strateji için karar alma süreçlerine onları da dahil ederek pazara ve müşteriye daha yakın uygulamalar yapabilmektedir.
- Alfa Profil kaliteli ürünün; kaliteli hammadde, doğru işçilik ve teknolojik makinelerin birleşimiyle ortaya çıktığını düşünmektedir.
- Müşteri memnuniyetinin satın almayla bitmediğine, burada başladığına inanan Alfa, satış sonrası hizmet ve desteklere çok önem vermektedir.
- Tüketicilerin ifade edilmiş ihtiyaçlarının yanında henüz ifade edilmemiş ihtiyaçlarını da karşılamak için Ar-ge grubu devamlı olarak çalışmaktadır.
- Alfa’nın hedefi, en büyük olmak değil en iyi olmaktır. Bunun için kaynakların en verimli şekilde kullanılmasına, açık iletişime ve ekip çalışmasına ihtiyaç vardır.
- Alfa sadece pazar payını değil, içinde bulunduğu pazarı da büyütmeyi, yeni kullanım alanları yaratmayı hedefler.
- İnovasyon, bizim için, yeni pazarlar ve kapılar açmamızda kullandığımız ve kullanacağımız bir anahtardır. Şu ana kadar başarılı olmuş taktikler artık hızla değişen dünyada geçerliliğini kaybetmiştir.
- Değişmeliyiz, bunu herkesten ve zorunlu hale gelmeden önce yapmalıyız. Yarın varlığını devam ettirecek firmalar bugünün büyükleri değil değişime ayak uydurabilenler olacaktır.
- Sürekli değişimin önemini bilen Alfa, yarını değiştirmek istiyorsak bugün çok çalışmamız gerektiğine inanmaktadır.