Promotürk
- Adres:
Kurumsal
ROMOTÜRK'ü promosyon ve tanıtım ürünleri imalat ve satış sektörüne canlı bir gelişim düzeyinde devamlılığı için çalışan bir dernek olarak tanımlayabiliriz. Üyelerimizin iç ve dış pazarlarda yaratılacak aktif ticaret ortamından en üst düzeyde yararlanabilmesi nihai hedefimizdir.
Misyonumuz, üyelerimizin yurtiçi ve yurtdışında imalatta, ithalatta, ihracatta ve satışta, sürekliliğini ve verimliliğini sağlamaktır. Promotürk ün altını çizdiği iki temel konudan birincisi promosyon sektörünün bir ihtisas sektörü olduğudur. İkincisi ise devletin göstereceği desteğin kayıt dışı ekonomiyi önlemede önemli rol oynayacağı ve promosyon ürünlerini kullanıcı firmaların, ihtisas sektörü dışında başka kimseden alışveriş yapmamasının bilincinin oluşturulması gereğidir.
Promotürk olarak üyelerimiz ve sektörümüz için yaptığımız çalışmalarımızı sürdürmekteyiz: Avrupa Birliğinin İŞKUR'la ortak yürüttüğü destekler kapsamında, bir ihtisas sektörü olan sektörümüze kalifiye satış elemanı yetiştirme, istihdam yaratma, sektöre ve topluma kazandırma hedefli bir proje çalışmamız başladı. Marmara Üniversitesi, Bahçelievler Belediyesi ve PROMOTÜRK ortaklığında projelendirildi ve başvurusu yapıldı. Bir diğer proje için hazırlık yapılıyor. Promoturk çatısı altındaki firmaların işgücü envanteri çıkarılıyor. Üyelerimizden gelen işgücü envanterleri göz önünde bulundurularak, üyelerimizin 2005 yılında istihdam etmeyi öngördüğü çalışan sayısı, sektörümüzün gelecek yıl da büyüyeceğinin sinyalleri veriliyor.
Bir diğer çalışmamız KOBİ üyelerimiz ve Promotürk çatısı altında bulunan firmalarımız için KOSGEB'le yapmakta olduğumuz işbirliği. KOSGEB'le derneğimiz arasında bir protokol imzaladık. KOSGEB'in yaptığı saha araştırmaları bünyesinde Sektörümüz de taranacak ve KOSGEB'e kayıt edilecek, uzmanların ziyaretleri sonucunda üyelerimiz, 32 ayrı alanda verilen KOSGEB destekleri arasında uygun görülen desteklerden faydalanacaklar.
Amacımız şimdiye kadar promosyon ürünleri hakkında fikir sahibi olup, bilgisi olmayan insanların görüşlerini değiştirmek, eksik ve yanlış bilinenleri doğrularıyla değiştirecek şekilde kullanıcı firmaları bilgilendirmektir. Promosyon ürünleri çok engin bir deniz. Dolayısıyla bunu bir iki ürünle sınırlamak çok yanlış olur.
Promosyon,
• Bir firmanın markalaşmasında
• Bir firmanın kurumsal kimliğini tanıtmada
• Bir ürünün akılda kalıcı, elden düşmeyecek hale getirmesinde en büyük unsurdur.
Promosyon Ürünleri Sektörü, televizyonlar, yazılı basın ve bilboardlardan sonra dördüncü mecra olarak yerini almaktadır. Bu gerçek KOBİleri promosyona yönelten en büyük nedendir. Promotürk; sektörümüzü ve promosyon ürünlerini KOBİ' lere doğru tanıtmak ve bunların yaygın kullanımının önemini duyurmayı kendine hedef edinmiştir vepromosyon ürünlerinin giderek büyümekte olan şirketlerin vazgeçilmezi haline geldiği gerçeğini gözler önüne sermiştir. En büyük firmaların promosyon ve tanıtım ürünlerini en verimli ve en düzenli kullanan firmalar olması da bunun en büyük ispatı olarak gösterilebilir.
Promotürk çatısı altındaki tüm firmalar, kişisel, sosyal ve iş hayatındaki aktivitelerinde en yüksek ahlaki değerleri korur ve geliştirir, müşterilerine mümkün olan en yüksek kalitedeki ürün ve hizmetleri sunar, müşteri memnuniyetini en üst düzeyde sağlar, promosyon ürünleri sektörünün yurtiçi ve yurtdışındaki itibarını yükseltmeye çalışır, derneğin aktivitelerine katılım göstererek, programlarını destekleyerek, aynı amaçları paylaşan yeni üyelerle derneğin gelişip güçlenmesini sağlamaya çalışır, çalışanların mesleki gelişimlerini en üst düzeyde oluşturabilmeleri için dernekle işbirliği içinde eğitim programları uygular, uygulanan eğitim programlarına katılır.