Graser
- Adres:
Kurumsal
YÜZLERCE, BINLERCE PARÇAYI ANLAMLI BIR BÜTÜN OLUŞTURMA IÇIN BIR ARAYA GETIRIRIZ... ONLARI, ŞIIRLE BIRBIRINE YAPIŞTIRIP, ÜZERINI MÜZIKLE KAPLARIZ. WE BRING HUNDRENDS AND THOUSANDS OF PIECES TOGETGER TO COMPOSE A MEANINGFUL WHOLE. WE BRING THEM TOGETGER POETICALLY AND DRESS THEM WITH MUSIC.
Graser, 1990 yılından bu yana taşı, camı ve kili ustalıkla yoğurup tüm dünyanın takdir ettiği özgün tasarımlara imza atıyor. Taş, seramik ve cam işçiliğinde ustalaşan Graser, Anadolu’nun sanatsal mirasını yeniden şekillendiriyor.
Graser yeni keşifler yapmak, denenmemiş teknikler geliştirmek ve yeni nesil tasarım ürünleri ortaya koymak için durmaksızın çalışır. Bu yüzden kurulduğu günden bu yana sektöre öncülük etmiştir. Bu Graser’in farkını belirleyen en önemli etkenlerden biridir.
20.000 m2’lik bir alan üzerine kurulan fabrikasında 70 sanatçı ve teknik personelle üretimine devam eden Graser, İstanbul Metrosu’ndan AVM’lere, otellerden evlere, aklınıza gelebilecek her mekana; özgün tasarımları ve kalitesi ile değer katarken mekanların algısını da pozitife çeviriyor.
Çeyrek asırdır kendisini heyecanlandırmayan hiçbir işin içinde olmayan Graser, stillerini göstermek ya da kurum kültürlerini tarzlarıyla ortaya koymak isteyen herkes ve her oluşumu etkilemeye devam ediyor.
Graser has been creating universally appreciated unique designs since 1990 moulded by the blend of stone, glass and clay. Graser has been reforming Anatolia’s artistic heritage in stone, ceramic and glass artistry.
Graser constantly works to explore and develop new techniques and to create new designs. Graser has been a leading brand in the sector since it has been founded. This is one of the most important factors which marks Graser’s difference.
Graser’s factory is on an area of 20.000 m2 and the production is going on with a team of 70 artists and technical personnel in total. Graser is adding value to various spaces from İstanbul subway to shopping malls, from hotels to houses via its unique designs and quality.
It almost has been a quarter century, Graser has never involved with a project that did not evoke excitement. With this approach, Graser has effected each institution which desires to foreground their style and corporate culture.